تاریخچه شکل گیری و تحول  

آغاز فعالیت شرکتی و سازمان یافته به سال ۱۳۷۰ باز می گردد. زمانی که  تحت عنوان “دفتر بازرگانی پورهادی”  همه توان خود را در زمینه تامین لوازم صیادی بکار بستیم. کارخانجات ژاپنی و کره ای نظیر کینگ چو مارین،سوجیتز و مومویی از طرفهای تجاری ما محسوب میشدند.

در طول سالهای اخیر توان اقتصادی و قدرت خرید مصرف کنندگان سیر نزولی بخود گرفته است و رسته شغلی ما نیز از این قاعده مستثنی نبوده است. علل اصلی این پدیده را می توان این چنین بر شمرد : بحران جهانی اقتصادی، تحریم های اقتصادی غرب علیه کشور و سقوط ارزش پول ملی. متعاقبا این شرایط ما را بر آن داشت تا به عنوان متولی بازار چاره ای بیاندیشیم. بهترین رویکرد سوق بازار بسمت محصولاتی بود که در عین برخورداری از کیفیت بالا قیمت پایینتری داشته باشند. کشور تایلند بعنوان یکی از قطبهای بینن المللی در صنعت شیلات شماری از عظیم ترین کارخانجات تولید تور ماهیگیری را در خود جای داده است. در حال حاضر تورهای تایلندی حاکم بلامنازع بازارهای خاورمیانه و ایران محسوب میشوند و تورهای چینی با داشتن سهم کوچکی از بازار جایگاه دوم را بخود اختصاص داده اند.

شركه بهروز بورهادي التجاریه ذ. م. م.” در سال ۱۳۸۲ در شهر دوبی تاسیس گردید.یکی از ابعاد تجارت در عرصه بین الملل شرایط و چگونگی انتقال ارز میباشد. حال آنکه بانکهای داخلی رفته رفته با تشدید تحریم های اقتصادی عملا از انجام این امر و هرگونه خدمات رسانی ارزی عاجز ماندند. لیکن ما این شرایط سخت را یک فرصت تلقی کرده و به همین بهانه اولین پایگاه برون مرزی خود را تاسیس نمودیم. در حال حاضر شعبه دوبی به عنوان یک حلقه مکمل در زمینه تسهیل خدمات پولی، پرداخت بین بانکی و انتقال بین المللی ارز عمل می نماید.

ضمنا این شرکت به عنوان یک شرکت صرافی مستقل آمادگی خود را جهت انتقال کلیه ارزهای رایج به هر میزان و به اقصی نقاط جهان در سریعترین زمان ممکن اعلام میدارد.

در سال ۱۳۸۶ دفتر بازرگانی پورهادی در رشت به “شرکت لنگردام کاسپین سی سهامی خاص” تغییر نام داد.لیکن این تغییر فقط به تغییر اسم ختم نمیشد. شرکت با تجدید قوا، افزایش نیرو، تعریف مشاغل و سمتهای جدید و سازماندهی حرفه ای تر عزم خود را در جهت خدمات رسانی به مشتریان و حفظ موقعیت بی بدیل خود در بازار دو چندان نمود.

هم اکنون ما تحت عنوان همین نام تجاری مشغول فعالیت هستیم و در میان مشتریان و شرکای تجاری به اختصار بنام “لنگردام” شهرت داریم.

“شرکت لنگردام کاسپین منطقه آزاد انزلی با مسئولیت محدود” در سال ۱۳۹۲ در منطقه آزاد تجاری صنعتی انزلی تاسیس گردید. هدف از این امر برخورداری از مزایا و مشوق های اقتصادی دولت بود که در مناطق آزاد به منظور ترقیب تجار و بازرگانان درنظر گرفته شده است. هدف اصلی ما نیز بهره مندی از این مزایا من جمله معافیت مالیاتی و تخفیف در حقوق وعوارض گمرکی  بوده است که ما را قادر می سازد تا محصولاتمان را با قیمت هر چه پایینتر به مصرف کننده عرضه نماییم.

شعبه ی منطقه آزاد اروند در سال ۱۳۹۶ گام دیگری متناسب با افزایش حجم فعالیت و مشتری مداری شرکت برداشته شد. افتتاح شعبه منطقه آزاد اروند  غالبا در راستای حمایت و افزایش رضایتمندی مشتریان عزیز جنوب کشور از طریق کاهش هزینه حمل و صرفه جویی در وقت و تحویل فوری صورت پذیرفت و همانند دیگر شعب و دفاتر شرکت، موجب اشتغالزایی مستقیم و غیر مستقیم گردید.

Fa En