شرکت لنگردام با بیش از ۳۵ سال سابقه و تخصص در امر واردات و توزیع ملزومات صیادی بالاخص تور ماهیگیری  فعالیت داشته  و جایگاه کنونی خود را مرهون صداقت، پشتکار و اعتماد است.

ما همواره از برقراری ارتباط تجاری استقبال نموده و در کنار آن می کوشیم تا ارتباطات جاری ارزشمند خود را با دوستان و شرکای تجاری داخلی و خارجی،  در مطلوب ترین سطح ممکن محفوظ بداریم.

فعالیت ما در ابتدا به بازارهای حاشیه دریای خزر در شمال کشور محدود میشد، لیکن در سالهای اخیر با ایجاد تحول در ساختار و جذب مدیران تحصیل کرده و جوان رفته رفته حضور خود را در بازارهای جنوب کشور پررنگتر نمودیم، تا بدان جا که هم اکنون  در بازارهای حوزه آبهای خلیج فارس و دریای عمان بی رقیب ایستاده ایم.

بخش عمده تجارت شرکت مختص انواع تور ماهیگیری از قبیل تورهای نایلونی مونو، مالتی، مالتی – مونو، پرسی، پلی اتیلن، ترامل و…می باشد. علاوه بر تور، واردات عمده نخ و رشته نایلون مرغوب نیز از جمله فعالیتهای ما محسوب می شوند.

کلیه اقلام فوق الذکر  از حیث ضخامت، چشمه، عمق، طول، حاشیه، رنگ، گره و بافت دارای تنوع  بوده و شرکت لنگردام مفتخر است تا با در اختیار داشتن متنوعترین موجودی کالا پاسخگوی نیاز مشتریان عزیز سراسر کشور باشد.

ما محصولات خود را صرفا از کشور تایلند و از دو گروه کارخانجات عظیم و شناخته شده تولید تور ماهیگیری دچاپانیچ (لنگر®) و خن گن (کشتی®) خریداری می نماییم. کارخانجاتی که  فقط از مواد اولیه درجه یک استفاده نموده و با بهره وری از ماشین آلات ژاپنی و تکنولوژی روز دنیا، خود را در این صنعت بعنوان پیشرو و نوآور در سطح بین المللی معرفی نموده اند.

لباس صیادی، چکمه شکار، بارانی در سایزهای متنوع و انواع طناب نیز از دیگر محصولات ما بشمار می روند.

طناب های از جنس نایلون، پلی اتیلن، پلی پروپیلن و طناب سربی در ضخامت، تعداد لا و رنگهای متداول که عمدتا از کشورهای تایوان،تایلند و چین وارد می گردند.

تنوع محصولات به اینجا ختم نمی شود! لنگردام واردکننده عمده مرغوبترین نخ کنف و چتایی  از کشور بنگلادش بوده که از آن هم  جهت عرضه مستقیم و هم به منظور تولید کیسه برنج در کارگاه بافندگی اختصاصی خود بهره می برد.

علیرغم برخورداری از غنی ترین ذخیره و موجودی کالا  که به جرات می توان ادعا کرد هرگونه نیازی را تامین می کند، این شرکت کماکان آمادگی خود را جهت اخذ سفارش مشتریان گرانقدر و مدیریت آن از سفارش تا حمل، ترخیص و تحویل درکوتاه ترین زمان  و مقرون به صرفه ترین شیوه ممکن ،اعلام می دارد.

رسالت شرکت

ما معتقیدم که صداقت و اعتماد کلید برقراری رابطه ای پایدار و بلند مدت است. تیم مجرب و دانش بومی و بین المللی ما را در خدمت رسانی هرچه بیشتر به مشتریان یاری می نماید.

ارزشهای بنیادین

– حفظ و ارتقای روابط خارجه که ثمره سالها اعتماد، احترام، درک و حمایت متقابل است
– برقراری شبکه فروش موفق در سطح کشور
– تسلط بر بازار داخلی و تعیین و کنترل قیمت و سیاست بازار
– ارائه شرایط فروش متنوع
– مجهز به دانش و آگاهی از قوانین روز در عرصه ملی و تجارت بین الملل
– فراهم سازی محیط کسب و کار درخور مشتری
– ایجاد مجموعه ای جامع از محصولات جهت پاسخگویی در قبال هر گونه تقاضا از سوی بازار

Fa En